יוקרה לא רק במגדלים מפוארים

בנייה צמודת קרקע יוקרתית בשכונת תל ברוך, עם ספא תת קרקעי הכולל בריכה, חדר כושר, בריכת ילדים, וחדרי טיפולים.

בשנים האחרונות התפארה העיר ת"א במגדלי היוקרה המוקמים בגבולותיה, היתר בנייה ליוקרה מסוג אחר ניתן לאחרונה לקבוצת נתנאל, אשר עתידה לבנות שכונת צמודי קרקע בתוך שכונת תל ברוך. מדובר על מתחם שיקרא 26 תל ברוך ת"א בו ייבנו 26 מבני מגורים יוקרתיים, צמודי קרקע בני 3 מפלסים, עם מרתף ומעלית. ובנוסף יבנה במתחם ספא משותף, תת קרקעי הכולל חדר כושר, בריכה, בריכת ילדים, וחדרי טיפולים.

 

מתחם 26 תל ברוך. הדמיה: סטודיו טל אלימלך

 

ע"פ נתוני הלמ"ס, חלה ירידה בבנייה של צמודי קרקע בעיר ת"א בשנים האחרונות. במהלך 2017 החלה בנייה של 56 צמודי קרקע בלבד בכל העיר, זאת לעומת 109 שנבנו במהלך 2016 ו – 132 במהלך 2015.

לרוב צמודי הקרקע הנבנים בת"א הם בעיקר באזור אפקה וצהלה, והם נבנים במקום בתים ישנים שנהרסים.

 

השטח של כל יחידה בשכונה יהיה כ - 300 מ"ר עליהם יוקמו מבנים צמודי קרקע בשטח של כ- 320 מ"ר שיתפרסו על 3 מפלסים ומרתף. לכל יחידה תותקן מעלית פרטית מהמרתף עד הקומה העליונה.

במפלס העליון של היחידה תהיה יחידת הורים מרווחת ומפנקת, בשטח של כ- 50 מ"ר, במפלס האמצעי יהיו שני חדרי מגורים ובמפלס התחתון יהיו המטבח והסלון אותם תקיף חצר בשטח של כ- 200 מ"ר.

השטח של המרתף יהיה כ – 70 מ"ר והוא יכלול גם שירותים וחדר רחצה עם יציאה ישירה לחניה פרטית, תת קרקעית. מפלס המרתף יוכל לשמש כיחידה למתבגר או חלל עבודה כמו קליניקה, מרפאה, סטודיו וכד'.

 

בסמוך לחניה התת קרקעית של המתחם, יוקם מתחם ספא מרשים ומאובזר שיהיה משותף לכלל הדיירים בפרויקט.

 

מתחם ספא תת קרקעי משותף לדיירי הפרויקט.  הדמיה: סטודיו טל אלימלך

 

על העיצוב והאדריכלות של הפרויקט אחרים משרד בר לב אדריכלים וסטודיו טל אלימלך.

 

מיקום הפרויקט בסמוך לאוניברסיטת ת"א ופארק הירקון, קרוב לתחנת הרכבת ואזורי התעסוקה ברמת החייל, ב"ב ור"ג. בסביבת הפרויקט הרבה שטחים ציבוריים פתוחים ושמורת טבע מוגנת.

 

המחיר של כל יחידת דיור בפרויקט יעמוד על כ – 35 אלף שקל למ"ר, כלומר כ – 12 מיליון שקל – מחיר נמוך באופן משמעותי מהמחיר למ"ר במגדל יוקרה ברחבי ת"א.